Aminozuren wonder

Watergas in combinatie met DAUW(aminozuren)

In 1953 liet Stanley Miller een elektrische ontlading plaatsvinden in een atmosfeer van waterstof,methaan, ammoniak en waterdamp. Hierdoor vormden zich enkele van de vele aminozuren die er bestaan en die de bouwstenen van eiwitten zijn.

Hij verkreeg er slechts 4 van de 20 aminozuren die voor het bestaan van leven noodzakelijk zijn.

Meer dan bijna 70 jaar later is de wetenschap niet in staat om zelf de 20 noodzakelijke aminozuren te produceren via hun experimenten. Hiermee werd aangetoond dat aminozuren nooit op zichzelf konden komen via evolutie. Deze 20 aminozuren zijn zogenaamde linkse moleculen. Waarom dat zo is blijft een raadsel.

Kansrekening van de spontane vorming van eiwitten

Hoe groot is de kans dat de juiste aminozuren bij elkaar komen om een eiwitmolecule te vormen?

De eiwitten die nodig zijn voor leven, hebben zeer ingewikkelde moleculen. Hoe groot is de kans dat zich in een organische soep bij toeval zelfs maar een eenvoudig eiwitmolecule vormt? Evolutionisten erkennen dat de kans slechts 1 op 10 met 113 nullen is. Dat is dus onmogelijk.

Sommige eiwitten zijn bouwstoffen en andere dienen als enzymen. Deze laatsten versnellen chemische reacties in de cel. Zonder die hulp sterft de cel. Niet slechts een paar maar 2000 eiwitten die als dienst doen, zijn nodig voor de activiteit van de cel.

Hoe groot is de kans dat al die eiwitten toevallig verkregen wordt?

Een kans van een 10 met 40.000 nullen!

De conclusie is meer dan redelijk dat alleen een geplande Schepping van God dit kan maken.  

Waarom eiwit belangrijk is voor mensen met Parkinson

Eiwit is na water de meest voorkomende verbinding in ons lichaam. Al onze organen zijn eruit opgebouwd, inclusief onze huid. Het is de sleutel voor de ontwikkeling van de hersenen, gezonde botten en spierherstel. Maar wat is proteïne? Welke soorten zijn er? En waarom is het belangrijk voor mensen met Parkinson?

Wat zijn proteïnen?
Eiwitten zijn gemaakt van ‘bouwstenen’ die aminozuren worden genoemd. Het lichaam heeft aminozuren nodig om goed te kunnen werken.

Sommige aminozuren kunnen alleen afkomstig zijn van het eten van eiwitrijk voedsel. Hierdoor staan ​​ze bekend als ‘essentiële’ aminozuren. ‘Niet-essentiële’ aminozuren worden door het lichaam aangemaakt en een gezond, uitgebalanceerd dieet ondersteunt dit.

Welke eiwitrijke voedingsmiddelen kunnen de essentiële aminozuren leveren die ik nodig heb?
Onze voeding kan worden onderverdeeld in 2 hoofdsoorten proteïne. Dierlijke bronnen, zoals vlees, vis, kaas en eieren, en sommige plantaardige bronnen, zoals soja en quinoa, zijn ‘complete’ eiwitten. Elke dag slechts 1 van deze soorten voedsel eten, levert alle essentiële aminozuren die ons lichaam nodig heeft.

Peulvruchten, linzen en bonen zijn voorbeelden van ‘onvolledige’ eiwitten. Je moet een combinatie van deze voedingsmiddelen eten om je lichaam alle essentiële aminozuren te geven die het nodig heeft.

Eiwitten en de hersenen
Eiwit helpt ons lichaam om belangrijke functies uit te voeren om gezond te blijven, inclusief het zorgen voor onze hersenen.

Onze hersenen zijn opgebouwd uit neuronen - cellen die informatie door het lichaam verzenden. Ze gebruiken eiwitten om met elkaar te communiceren.

Het aminozuur tyrosine wordt in veel verschillende voedingsmiddelen aangetroffen. Het is nodig in de hersenen, samen met zenuwcellen, om een ​​chemische stof genaamd dopamine te helpen produceren.

Mensen met Parkinson hebben niet genoeg dopamine omdat sommige van deze zenuwcellen zijn afgestorven. We weten nog niet precies waarom dit gebeurt, maar onderzoekers denken dat het een combinatie is van genetische en omgevingsfactoren.De omgevingsfactoren zijn vooral chemische landbouw en emissies.

Eiwit en levodopa
Sommige mensen met Parkinson vinden dat proteïne lijkt te interfereren met hoe goed levodopa door hun lichaam wordt opgenomen. Hierdoor kunt u er baat bij hebben om uw medicatie 30-60 minuten voordat u een maaltijd eet in te nemen.

Echter, levodopa kan mensen soms misselijk maken. Het eten van een eiwitarm tussendoortje (zoals een cracker, koekje of sneetje toast) wanneer u uw dosis inneemt, kan deze bijwerking helpen verminderen.

Parkinson en het eiwit herverdeling dieet
Een eiwitherverdelingsdieet is een andere manier om levodopa effectiever te maken en het gevoel van misselijkheid te helpen verminderen. Het omvat het concentreren van uw proteïne op een bepaald tijdstip van de dag.

Dit kan betekenen:

Het verminderen van de hoeveelheid proteïne die u vroeg op de dag eet. Dit kan helpen om de reactie van uw lichaam op medicatie te versterken en onvoorspelbare motorische fluctuaties te voorkomen
Het eten van uw belangrijkste eiwitmaaltijd 's avonds als een langzamere reactie op medicatie is op dit moment misschien niet zo belangrijk
De NICE-richtlijnen van Parkinson benadrukken het belang van het bespreken van een eiwitherverdelingsdieet met een specialist.

Hoeveel proteïne moet ik eten?

De hoeveelheid proteïne die u elke dag nodig heeft, is afhankelijk van uw lichaamsgrootte. Gemiddeld heeft een persoon die tussen de 60 en 70 kg weegt, tussen de 45 en 53 g eiwit nodig. U kunt bijvoorbeeld in totaal 47 g per dag eten, bestaande uit 2 eieren (12 g), een portie vlees of vette vis (20 g) en een kopje bruine bonen (15 g).

Conclusie; 

De enige 'klinieken' die dit deze supplementen promoten, het bovenstaande, vragen jaarlijks duizenden euro's of US-dollars van u. Belachelijk om van zieke mensen zoveel geld te vragen is mijn mening! 

Het bovenstaande is wat men u voorschrijft. Mijn idee is dat DAUW juist die ontbrekende aminozuren bevat die u normaal niet binnen krijgt via voedsel. Daarom is onze zienswijze meer logisch om de combi watergas en aminozuren via DAUW binnen te krijgen. En veel goedkoper met een meer realistisch effect.

Wij hebben deze combi vastgelegd in een Patent.